Javascript required
Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

שולי רנד הצעיר / איצי וואלדנר וצבי זילברשטיין בסינגל קליפ: "זרעא חיא / הזמר והיוצר שולי רנד מבצע מחדש את אחד הלהיטים הגדולים שלו בשנים האחרונות, בין קודש לחול שבוצע במקור בדואט עם אמיר דדון, כשהוא מארח את הילד .

מה קורה כשיהודי טוב נכנס ללמוד איזה דף גמרא ופתאום איזה הלך מגיע משום מקום ומתחיל לספר סיפורים. אחרי שנת עבודה צפופה, התפנו אלירן מלכה ושולי רנד להתרווח בחדר האחורי של אולם ההקרנה בדיזנגוף סנטר. לראות את הצמא לתורה בכל עת ובכל שעה של הציבור בכלל ושל הדור הצעיר בפרט, . רבות דובר על הזוגיות של הזמר שולי רנד ואשת הטלוויזיה צופית גרנט. סרוגים | הזמר הצעיר קובי ברומר משיק סינגל חדש בשם ''כמה טוב ה'', אותו כתב עבורו לא אחר מהזמר והיוצר שולי רנד יחד עם יאיר שובל שגם הלחין.

חתן פרס ישראל לחקר החינוך (תשסא. איצי וואל×
איצי וואל×"נר וצ×'×™ זיל×'רשטיין ×'סינ×'ל קליפ: "זרעא חיא from www.2424.co.il
אחרי שנת עבודה צפופה, התפנו אלירן מלכה ושולי רנד להתרווח בחדר האחורי של אולם ההקרנה בדיזנגוף סנטר. שולי רנד וצופית גרנט מתחתנים מחר! הזמר יעקב שוואקי יארח את שולי רנד להופעה מצמררת באמפי פיס בבת ים. רבות דובר על הזוגיות של הזמר שולי רנד ואשת הטלוויזיה צופית גרנט. סרוגים | הזמר הצעיר קובי ברומר משיק סינגל חדש בשם ''כמה טוב ה'', אותו כתב עבורו לא אחר מהזמר והיוצר שולי רנד יחד עם יאיר שובל שגם הלחין. הזמר והיוצר שולי רנד מבצע מחדש את אחד הלהיטים הגדולים שלו בשנים האחרונות, בין קודש לחול שבוצע במקור בדואט עם אמיר דדון, כשהוא מארח את הילד . בני הזוג ששומרים על חשאיות מעוררת הערכה בכל הנוגע למערכת היחסים שלהם, יינשאו מחר באירוע אינטימי במיוחד בירושלים . המופע יתקיים ביום שני בתאריך 26.7.21 בשעה 21:00, פתיחת שערים בשעה 19:00.

בני הזוג ששומרים על חשאיות מעוררת הערכה בכל הנוגע למערכת היחסים שלהם, יינשאו מחר באירוע אינטימי במיוחד בירושלים .

אחרי שנת עבודה צפופה, התפנו אלירן מלכה ושולי רנד להתרווח בחדר האחורי של אולם ההקרנה בדיזנגוף סנטר. לראות את הצמא לתורה בכל עת ובכל שעה של הציבור בכלל ושל הדור הצעיר בפרט, . שולי שחזר כיצד לפני חמש שנים התעקש שהיוצר הצעיר והל. המופע יתקיים ביום שני בתאריך 26.7.21 בשעה 21:00, פתיחת שערים בשעה 19:00. הזמר והיוצר שולי רנד מוציא סינגל קליפ חדש, קצבי, שנון וחכם בשם 'עוקר. שיח נשמתי בין שולי רנד והרב רפי פוירשטיין צילום: מה קורה כשיהודי טוב נכנס ללמוד איזה דף גמרא ופתאום איזה הלך מגיע משום מקום ומתחיל לספר סיפורים. מאחל לזוג הצעיר והמאושר שיתקיימו בהם כל הברכות והטוב שבעולם". באלבום נקודה טובה של הזמר שולי רנד אשר יצא בשנת 2008,. הזמר יעקב שוואקי יארח את שולי רנד להופעה מצמררת באמפי פיס בבת ים. חתן פרס ישראל לחקר החינוך (תשסא. בני הזוג ששומרים על חשאיות מעוררת הערכה בכל הנוגע למערכת היחסים שלהם, יינשאו מחר באירוע אינטימי במיוחד בירושלים . סרוגים | הזמר הצעיר קובי ברומר משיק סינגל חדש בשם ''כמה טוב ה'', אותו כתב עבורו לא אחר מהזמר והיוצר שולי רנד יחד עם יאיר שובל שגם הלחין.

שולי רנד וצופית גרנט מתחתנים מחר! רבות דובר על הזוגיות של הזמר שולי רנד ואשת הטלוויזיה צופית גרנט. חתן פרס ישראל לחקר החינוך (תשסא. הזמר יעקב שוואקי יארח את שולי רנד להופעה מצמררת באמפי פיס בבת ים. בנו הצעיר הוא השחקן והמוזיקאי שולי רנד.

שולי רנד וצופית גרנט מתחתנים מחר! שולי רנ×
שולי רנ×" ×"צעיר - Geger Png from media.reshet.tv
מה קורה כשיהודי טוב נכנס ללמוד איזה דף גמרא ופתאום איזה הלך מגיע משום מקום ומתחיל לספר סיפורים. שולי שחזר כיצד לפני חמש שנים התעקש שהיוצר הצעיר והל. בני הזוג ששומרים על חשאיות מעוררת הערכה בכל הנוגע למערכת היחסים שלהם, יינשאו מחר באירוע אינטימי במיוחד בירושלים . הזמר יעקב שוואקי יארח את שולי רנד להופעה מצמררת באמפי פיס בבת ים. הזמר והיוצר שולי רנד מבצע מחדש את אחד הלהיטים הגדולים שלו בשנים האחרונות, בין קודש לחול שבוצע במקור בדואט עם אמיר דדון, כשהוא מארח את הילד . שיח נשמתי בין שולי רנד והרב רפי פוירשטיין צילום: לראות את הצמא לתורה בכל עת ובכל שעה של הציבור בכלל ושל הדור הצעיר בפרט, . שולי רנד וצופית גרנט מתחתנים מחר!

חתן פרס ישראל לחקר החינוך (תשסא.

המופע יתקיים ביום שני בתאריך 26.7.21 בשעה 21:00, פתיחת שערים בשעה 19:00. חתן פרס ישראל לחקר החינוך (תשסא. הזמר והיוצר שולי רנד מוציא סינגל קליפ חדש, קצבי, שנון וחכם בשם 'עוקר. הזמר והיוצר שולי רנד מבצע מחדש את אחד הלהיטים הגדולים שלו בשנים האחרונות, בין קודש לחול שבוצע במקור בדואט עם אמיר דדון, כשהוא מארח את הילד . אחרי שנת עבודה צפופה, התפנו אלירן מלכה ושולי רנד להתרווח בחדר האחורי של אולם ההקרנה בדיזנגוף סנטר. מה קורה כשיהודי טוב נכנס ללמוד איזה דף גמרא ופתאום איזה הלך מגיע משום מקום ומתחיל לספר סיפורים. רבות דובר על הזוגיות של הזמר שולי רנד ואשת הטלוויזיה צופית גרנט. מאחל לזוג הצעיר והמאושר שיתקיימו בהם כל הברכות והטוב שבעולם". שולי שחזר כיצד לפני חמש שנים התעקש שהיוצר הצעיר והל. שיח נשמתי בין שולי רנד והרב רפי פוירשטיין צילום: הזמר יעקב שוואקי יארח את שולי רנד להופעה מצמררת באמפי פיס בבת ים. באלבום נקודה טובה של הזמר שולי רנד אשר יצא בשנת 2008,. בנו הצעיר הוא השחקן והמוזיקאי שולי רנד.

בני הזוג ששומרים על חשאיות מעוררת הערכה בכל הנוגע למערכת היחסים שלהם, יינשאו מחר באירוע אינטימי במיוחד בירושלים . הזמר והיוצר שולי רנד מוציא סינגל קליפ חדש, קצבי, שנון וחכם בשם 'עוקר. הזמר והיוצר שולי רנד מבצע מחדש את אחד הלהיטים הגדולים שלו בשנים האחרונות, בין קודש לחול שבוצע במקור בדואט עם אמיר דדון, כשהוא מארח את הילד . שולי רנד וצופית גרנט מתחתנים מחר! רבות דובר על הזוגיות של הזמר שולי רנד ואשת הטלוויזיה צופית גרנט.

המופע יתקיים ביום שני בתאריך 26.7.21 בשעה 21:00, פתיחת שערים בשעה 19:00. איצי וואל×
איצי וואל×"נר וצ×'×™ זיל×'רשטיין ×'סינ×'ל קליפ: "זרעא חיא from www.2424.co.il
שולי רנד וצופית גרנט מתחתנים מחר! שולי שחזר כיצד לפני חמש שנים התעקש שהיוצר הצעיר והל. לראות את הצמא לתורה בכל עת ובכל שעה של הציבור בכלל ושל הדור הצעיר בפרט, . הזמר והיוצר שולי רנד מוציא סינגל קליפ חדש, קצבי, שנון וחכם בשם 'עוקר. בנו הצעיר הוא השחקן והמוזיקאי שולי רנד. רבות דובר על הזוגיות של הזמר שולי רנד ואשת הטלוויזיה צופית גרנט. חתן פרס ישראל לחקר החינוך (תשסא. סרוגים | הזמר הצעיר קובי ברומר משיק סינגל חדש בשם ''כמה טוב ה'', אותו כתב עבורו לא אחר מהזמר והיוצר שולי רנד יחד עם יאיר שובל שגם הלחין.

מה קורה כשיהודי טוב נכנס ללמוד איזה דף גמרא ופתאום איזה הלך מגיע משום מקום ומתחיל לספר סיפורים.

הזמר יעקב שוואקי יארח את שולי רנד להופעה מצמררת באמפי פיס בבת ים. בני הזוג ששומרים על חשאיות מעוררת הערכה בכל הנוגע למערכת היחסים שלהם, יינשאו מחר באירוע אינטימי במיוחד בירושלים . מאחל לזוג הצעיר והמאושר שיתקיימו בהם כל הברכות והטוב שבעולם". בנו הצעיר הוא השחקן והמוזיקאי שולי רנד. מה קורה כשיהודי טוב נכנס ללמוד איזה דף גמרא ופתאום איזה הלך מגיע משום מקום ומתחיל לספר סיפורים. שיח נשמתי בין שולי רנד והרב רפי פוירשטיין צילום: הזמר והיוצר שולי רנד מבצע מחדש את אחד הלהיטים הגדולים שלו בשנים האחרונות, בין קודש לחול שבוצע במקור בדואט עם אמיר דדון, כשהוא מארח את הילד . לראות את הצמא לתורה בכל עת ובכל שעה של הציבור בכלל ושל הדור הצעיר בפרט, . שולי שחזר כיצד לפני חמש שנים התעקש שהיוצר הצעיר והל. סרוגים | הזמר הצעיר קובי ברומר משיק סינגל חדש בשם ''כמה טוב ה'', אותו כתב עבורו לא אחר מהזמר והיוצר שולי רנד יחד עם יאיר שובל שגם הלחין. אחרי שנת עבודה צפופה, התפנו אלירן מלכה ושולי רנד להתרווח בחדר האחורי של אולם ההקרנה בדיזנגוף סנטר. הזמר והיוצר שולי רנד מוציא סינגל קליפ חדש, קצבי, שנון וחכם בשם 'עוקר. שולי רנד וצופית גרנט מתחתנים מחר!

שולי רנד הצעיר / איצי וואל×"נר וצ×'×™ זיל×'רשטיין ×'סינ×'ל קליפ: "זרעא חיא / הזמר והיוצר שולי רנד מבצע מחדש את אחד הלהיטים הגדולים שלו בשנים האחרונות, בין קודש לחול שבוצע במקור בדואט עם אמיר דדון, כשהוא מארח את הילד .. מאחל לזוג הצעיר והמאושר שיתקיימו בהם כל הברכות והטוב שבעולם". חתן פרס ישראל לחקר החינוך (תשסא. מה קורה כשיהודי טוב נכנס ללמוד איזה דף גמרא ופתאום איזה הלך מגיע משום מקום ומתחיל לספר סיפורים. הזמר והיוצר שולי רנד מבצע מחדש את אחד הלהיטים הגדולים שלו בשנים האחרונות, בין קודש לחול שבוצע במקור בדואט עם אמיר דדון, כשהוא מארח את הילד . בנו הצעיר הוא השחקן והמוזיקאי שולי רנד.

המופע יתקיים ביום שני בתאריך 26721 בשעה 21:00, פתיחת שערים בשעה 19:00 שולי רנד. בני הזוג ששומרים על חשאיות מעוררת הערכה בכל הנוגע למערכת היחסים שלהם, יינשאו מחר באירוע אינטימי במיוחד בירושלים .